Sunday, July 12, 2009

<<>>










ApE yAnG KoRaNg bOlEh cAkAp BiLeR nAmPaK dYEr??
>>no comment:-p




nie ak cakap ape yng korang tak tau pasal dyer????
  1. dia adalah seorng yng amt LAWAK sekali!! bler korang dh rapat ngn dyer,korng akn tau la...hohoho:-p
  2. dyer jarng gler marah org!!sng ckp x pnh la!!! kra dyer ni adlh sorng yg sgt COOL:-O
  3. Haaaa!!ni korng msti tekejt!! tiqah adlh seorng yang amt tktkn KUCING!!!hahahahaha..
  4. selalu pagi kan..dyer akn bwt solat Duha...msti la...terutama bler kelas start pkul 10...[baik kwn ak sorng nie..]:-)
  5. dulu masa kecik2 kan..dyer tkt bnda yg berbulu!! contoh BEAR!! dyer akn menangs kalau nmpk bnda tue!! hoho:-p
  6. ak tak tau la dyer ni suka pkai bnda berloceng ker?? tapi tgn dyer dua2 belah ada gelang berloceng!!nsb baik kaki sblh jer pkai rntai kaki berloceng kalau tak dh mcm aper dh ak pn tk tau!!hahahaha:-p
  7. dyer adalah seorng yg sng MENJERIT kalau org sergah dyer!! kantoi!! hahahaha
  8. dyer mempunyai seorng mak yang berlainan sgt dgn dyer terutama dari segi percakapan!!hehehe... tiqah adlh seorng yg PENDIAM tapi mak dyer adlh seorng yg sgt peramah!!best giler mak dyer!!
  9. Tiqah kalau dyer marah ke..happy ke..sedih ke..muka dyer kn SEPESEN jer!!hahaha..so..kdng2 im not understand her..hahaha
  10. last sekali..tiqah kn kalau tidor msti pkai selimut..tp biler pagi2 bgn selimut dyer msti hilng!!hahahahaha:-p

>>tiqah:bergurau yer!!hehehe:-p

No comments: