Sunday, July 12, 2009

>>>ZAFIRAH]]]]]

ni firah...kteorg dh 3 sem jd roomate...bukan tu jer..kteorg knal dri seklh rndh g!!imagine it!! boring ak!!hahahaha!!rasanyer saper dh knl dyer..tau kot dyer org yg cm ner..
nie ak nk cter ape yg org tk tau pasal dyer...ni ape yg ak agak ler!!huhuhu>>
to firah:ak rasa je la ni ape yg ak rasa ak nk tls..hahahaha!!

1. masa dyer ni seklh rendh dyer adlh seorng yg amat pendiam!! jrg gler nmpk dyer lepak2 or bual2 ngn kawan2!!tapi sekrg......ermmmm..sush nk sbt ler.. dyer dh maju la!!hahaha..

2. kalau dyer tgh solat an..jgn la sesekali bwt bsng!! dyer akn rasa tergnggu smpai blh sbb dyer `NANGIS`!!

3. dyer ngaji AL-QURAN..suara dyer sedap!!xtipu!!

4. dyer kalau jmpa laki susah sgt nk pndang ape lg senyum an!!huhuhu.. biasanyer lau jmpa laki dyer akn pndng bwh jer.. kalau dyer pndng tu mknenyer dyer tak pkai speck!!hahaha

5. kalau korng nmpk dyer..dyer memg kecik comel an!!tapi.....bestfrenz dyer lagi kecik dri dyer!!hehehehe...nama dyer nadia..:-p

6. kalau dyer makan an..dyer akn hbskan nasi smpai tk der sbtir pun!! hahaha... nmpk je kecik an!!:-p

7. dyer adalah seorng yg melawak kalau korng xknl dyer!! ada smpai satu masa smpai tk ckp nafas kalau borak ngn dyer!!hahahaha

8. firah ni adalah seorng yang agk gelabah dlm hal2 pntng..hehehe(sory firah)

9. firah kalau tidor ada style!!huhuhu...dyer tidor mcm bayi dlm kesjukan.. hehehe...comel gler!!:-P

10. yg last ni kalau korng nk tau dyer ni kalau dh syg kt org..org tu je la!! pendek kata SETIA!!!hahahaha...

ni je la yg dpt ak ckp..lebih2 t an..ak tidor luar blik t!!!hahahaha..

No comments: