Saturday, July 3, 2010

[air mata jatuh]

waaaaaa:'(
gua ingt gua kuat tknk nanis
akhrnyer gua kecundang
aper brng sis nangis2 nie!!
gua tk tahan r tgk cter tue...
gua dh lamer tk lyn cter hndustn
tber2 gua rasa cm nk lyn jer cter tue
gua tk sngka plak gua bleh nangis
sedih r gua tgk cter tue
ader tk cter hndustn yg tk sdih
gua nk tgk cter cmtue
pent r gua syik nangs jer bler tgk cter hndustn
gua nk jd ROCK STEADY!YEAH3!!

yeah3!!
takper lar
gua ingt gua..
[ngeng nyer chu r!gua2!!]
alar..sekali sekala guner bahsa cmtue
hahaha
eee...buruknyer kalau mmg guna bahasa tue
keayuan tk terserlah!
hahahaha

ROCK STEADY!!YEAHH3!!

2 comments:

Ryoma Ekhizen said...

hang tengk citer pe laa tu chu are...
adoi ai...

ade jugak sifat kelembutan di situ erk...
yeah!!! yeah!!! yeah!!
be strong chu are

...chu-are... said...

tgk cter hindustan
panjang sgt tajuknyer tpi sedihhh~~
awat tk tdor lgi ha??

yeah2!!sayer memg ader sfat kelmbutan!
hahahaha
in strong!!
boleh angkat batu..tpi men batu sermbn
hahaha