Tuesday, December 28, 2010

berceloteh .

sajer aku nak berceloteh sebelum masuk tidor dengan amannyer .
tgk jam pkul baper sekarang ?
pkul 5 chu r ! bkn 5 pm, 5 am !
ko tidor aper ha pkul 5 pagi nie ?
nie namer dyer tidor 'orang sewel'
hahaha
ko nie melawan arus r chu r .
cam maner badan ko tue nak ader semangat ?
ok ! naik sem nanti sayer tidor awal ok :)

sekarang aper yang tengah sayer buat ?
duk dalam bilik adik sambil letak laptop atas bantal sambil
mengarang entry 'sewel' nie sambil tangan menaip,
mata memandang tb menyaksikan ARSENAL vs CHELSEA
yang sememangnyer malaz nak tengok tapi menjadi halwa mata
untuk ditutup sementara menunggu pagi esok untuk dibuka kembali .
pagi ? owhh tidak ! mungkin tengahari atau pun petang ?
ok . kebiasaanyer tengahari ok !

keadaan sekeliling ?
tung tang bunyik pintu dekat tingkt2 atas rumah aku nie .
aperkah ? budak2 bru daftar uitm larh .
tadi dah daftar .. now ?
turn mereka untuk menghadapi MMS
*Minggu Mesra Siswa
ak rasa macam dah ader namer baru untuk MMS nie
tpi .. ak tak tau ...
yang penting korang akn diorentasikan !
habis r korang kene marah2 ngn SENIOR !
hahahaha .. nggak ader per2 sih ! semua bisa ok !
aper kejadahnyer aku speaking INDON nie
no more INDON buat masa nie
musuh utama !
nie semua gara2 bola sepak ..
tunggu habis final baru akn dipertimbangkan balik !
hahahahaha
now ?
eeeeee !! nyampah !
oppsss .. sowyyy .

ok ! times up !
tidow time ~
see u all tomorrow
insyaAllah :)

*morning everyone !

sayer mau jd sleeping beauty sebentar ...
anybody want to kiss me ??
[guys only ! ]
hahahaha
note : please make me wake up tomorrow ! :D

No comments: