Sunday, January 30, 2011

adakah cinta lalu perlu diingat ?

tajuk kau macam emo jer, hahahaha . Tak ! ok jer :) takder larh korang rasa cinta yang dulu aka cinta monyet perlu diingat ker ? . Yeker cinta monyet ? entah, diri masing2 nilai r sendiri yer . Bagi aku larh, kalau larh kiter bercinta then kiter clash an tapi kiter clash tue dengan cara yang baik dalam erti kata lain, tak der larh bergaduh, bertumbuk2 nie an, aku rasa tak salah pun ingat kalau bender tue bender manis an. Kadang2 kiter taknak ingat pun tapi dyer yang datang sendiri an.


ader certain2 kenangan yang kiter tak boleh luper kan. Dari kenangan tue larh kadang2 jadi
macam orang giler sebab senyum sorang2 . hahahahaha. tapi, kadang2 biler kiter ingat,
bender nie larh akan buat kiter emo tak tentu pasal an ...


tapi, dalam hati semua manusia larh an, takkan ader orang yang akan dapat memahami hati orang lain selain dari DIA kan. Yang sebenar-benarnyer yang ada dalam hati nie, takkan ader yang tau .


tengok macam gambar atas. Seribu makner tue . Kesedihan dalam kebahagiaan .
Orang takkn nampk dalam senyum kiter tue, ader seribu kesedihan di sebaliknyer kan .
Jangan ingat kiter senyum, kiter bahagia .
Jangan ingat kiter gelak, kiter melawak .
Kadang2 bender nie semua berlaku adalah untuk menggembirakan orang2 yang kiter syg .

*ini semua tiada kene mengena dengan sesiapa.
Hanyer sekadr coretan .
TQ :D

No comments: