Monday, January 10, 2011

alone .

alone?yup . im alone now . sgt terasa sorang dekat sini ha . g kelas sorang2 . makan sorang . duk dalam bilik sorang2 . semua lah sorang . alar chu r, nanti masuk kubur sorang jgk an . :) tapi bak ckap mak semua ada hikmah kan . setakat dekat dua minggu aku ader kat sini, aper yang ak rasakan sangat2 lain . adakah ini semua petunjuk dari DIA . aku harap aper yang berlaku dekat aku nie akan berterusan sampai aku mati nanti . insyaALLAH . cumer aku pelik lah, malam tadi masa nak tidur tiber2 rindu sangat dekat mak, abah, adik2 sampai nangis beriya2 larh . nasib bek akak roomate aku dah tido . dan aku rasa sangat2 tak sedap hati . tue yang aku gi mesej sumer orang, aku cakap mintak maaf . kepada yang reply mesj aku tue sory tak jawab sebb aku tak tau nak balas aper . sekarang nie banyak bercakap dengan diri sendiri . hahaha . namer pun dah hidup sorang2 . sedih tadi . g kelas sorang2 . naik bus sorang2 . tapi cakap dalam diri sendiri . CHU R, KAU BOLEH !!! yeahhh2 !! im do it right now . insyaAllah sumer akan ok :) tak rasa down sekarang nie cumer semangt ! eee... entah naper ngan aku . takper ! positive thinking k chu r !!

note: tiber rindu kt mak ngn abah padahal baru jumper semlam . dh sorang2 nie baru kau ingt dyorng kan chu r!!!! errrrmmm ... sedih kot .. nak balik . tue jer rasa sekrang . cam homesick jer . kan bagus kalau leh duk jer umah tue . seronoknyer :D

*aku ngantuk larh . tapi dah lepas asar nie . g solat then nak bwt lar aper2 yg ptut kecuali tidor !!
jgan tidur chu r!! ~~

2 comments:

mrs.cokelat said...

eh nape nieyh??
alah chu r xsrg2 oke..kami di segamat kan ade.. :)

...chu-are... said...

heee .. xder per larh .
ok jer :)
thanx kin :)