Monday, January 10, 2011

kalau tak senyum, aku sepak .

boleh tak aku nak sepak orang .
tengah2 jalan, relax jer jalan2 ..
then , nampak jer orang , sepak !
nampak jer lagi orang sepak lagi!
lepas tue kalau muka anoying macam tahap cipan tue,
aku nak plus penampar sekali !
eee .. Tuhan bagi ko bibir, senyum lah sikit .
kedekut btol . bukan sush pun nak senyum .
lepas tue kalau pergi kedai maner2 ,
tak kisah larh ko jual aper pun kan ,
eee .. tolong bwt yang ko tue penjual .
so, siler melayan pelanggan kau dengan seikhlasnyer .
pelanggan kau yang buat kau untung nanti !
nie, dah larh kau tue jual karipap tepi jalan,
pelanggan beli seronok jer,
yer r, kuih kegemaran dyorng .
dtng tgk muka ko mengalahkn muka lubang pecah !
yang aku pelik tue, pelanggan lak yang kene senyum lebih2 .
eee.. tak paham aku !
ha, nie lagi manusia yang aku rasa kene sepak, terajang plus penampar !
kedai dyer tue runtuhkan sekali .

senyum larh wahai orang2 yang bermasalah ini .
korang cuber dengar lagu SENYUM dari najwa ngn toophat .
kompem korang senyum sbb lirik dyer sgt r sweet .

''kalau saya senyum, anda mesti senyum sekali"

:):)

2 comments:

Che Nad said...

mak aih ! garang nyer ...
actly najwa feat malique . .
heeeee . .
jgn mara mara* ;))

...chu-are... said...

alrh..lebih kurng r tue ..
hahaha