Tuesday, February 8, 2011

perlu ker jaga hati ?

tiber2 jer an masuk entry nie . Sajer . Sebab something happen tadi . Aku menjadi seorang yang takder perasaan . Serius ! bagaimaner ? dulu2 larh kan time aku nie asyik nak jager hati orang jer samapi hati sendiri terluka pun takper . Dulu2 larh . Tue yang ramai cakap, ko nie chu r , baik sgt larh . Jaga diri ko dulu baru orang lain . Now, tengh praktikkn larh nie tapi masalah jugak sebb tak jager hati orang pun banyak masalah jugakkn . Aku rasa aku buat tue takder salah pun tapi orang lain pulak terasa ngan aku . cmner lak tue ? susah an menjadi seorang MANUSIA . tapi tue larh tugas kiter dekat dunia DIA nie . ;)

hurmmm . Kesian dengan orang2 yang ader di sekeliling aku r sekrang kerana mendapt chu r yang tidak berperasaan. Ader aku kisah . Tue yang aku cakap . Tak rasa per2 kot . Mlas nak pikir orang lain. Pkir diri sendiri yang tak berapa nak betul lagi nie lagi bagus an !

just one sentence


;D

2 comments:

AyeshaRamlee said...

betulpun cuma jgn keterlaluan tak kisah takut makan diri.. ehhehhe.. tadi adik tak kot... :)

...chu-are... said...

betol ! betol ! betol ! hehehe