Sunday, February 20, 2011

prinsip hidup !

owh, aku malas sungguh untuk memikirkan hati sesiapa sekarang ini KECUALI :
1. Family
2. Orang2 yang aku rasa aku kene jaga hati dyorg .

memikrkan hati orang dan menjaga hati orang nie buat aku rasa macam lagi sakit hati jer . so, lebih baik guner prinsip nie '' LU ORANG BOLEH BLAH ! " kebaikan yang ader pada diri , bkn maksud baik sgt larh aku nie cumer ader larh baik dari certain2 tempat kan . Biler dislhgunakan samer larh macam " PIJAK KEPALA SENDIRI! ". So, hidup kene pikirkan perasaan sendiri sahaja ~ mungkin salah ckp cmnie tapi biler perkara yg samer berulang2 kali berlaku, tidakkan macam " PISANG BERBUAH DUA KALI " lagi tepat "PISANG BERBUAH BANYAK KALI ! '' aku kan sebnrnyer tak tau larh aper aku rasa sekrg tapi aku sgt nak marah, geram, sakit ati ! maybe adekah kelemahan perempuan biler diri masing2 ader cuti pada tiap bulan ? yer r tue ! yg tue tk boleh nk slhkn saper2 sebb dah lumrah an .

kadang2 rasa macam diri diperalatkan oleh kawan2 tapi sebb nama "KAWAN2" tue larh yang buat semua nyer positif jer . Kalau kawan ader bwt salah besar pun ." eh chu r, sory larh weh . Tak bermaksd pun ." mesti akan cakap " Eh, tkpe larh ! " padahal dalam hati @#$%^&*()*&^$ !
ikhlas dalam pemaafan tapi agak2 r weh yg meminta maaf tue . Dengan ikhlas jgk ! kalau setkt bla bla bla bla tapi hakikatnye macam $%^&* , baik pergi ambik wudu`, solat larh .

chu r ? geram2 aku sumer dalam hati larh . marah2 aku kejap jer . aku tkkn ckp dengn saper2 pun . Cumer geram dengan someone . Mintk tolong dengn kiter tapi mintk pendapt org lain pasal pertolongn kiter tue tambh2 lagi dengan org yg aku paling benci dan tk suker ! cuber korg . agak2 aper yg korg rase ? pastue boleh plak bagi komen an . hurmm..aku rasa macam #$%^&* !
so, aku rasa macam " Eh, pergi jer larh suruh dyer tolong kan ! " dan jgn risaw aku tkkn bgi KOMEN macam "DYER" !

tawar hati lorh dengan sumer . serius . owh, anybody can make me laugh again and again . happy dengan life sekrg ? hapy biler dgn family dan dyer . side dalam hidup macam kurg3 dh sekrg . hidup yg perlu dilaui sekrg . Teringat kawan2 masa happy2 dulu . Senang nak cari kawan tapi susah nak cari sahabat an . Baru nmpk pegangan kata2 tue sekarang . Sahabat adalah dulu, sekarang dan selamanyer . Kawan adalah dulu adalah dulu, sekarang adalah sekrng dan selamanyer tidak akn pasti . hope my 4 BFF forever .

2 comments:

cik mimi ridza said...

pernah rase cmnie jugak..
sedih je..
balek2 kite je mengalah..='((

...chu-are... said...

btol3 !! taper2... kali nie jager hati sendiri jer !!