Wednesday, February 2, 2011

single or double ?

single or double ? ko ingt nie burger McD ker .. hahahaha .. tak der larh .. nak cerita tadi aku keluar dengan kawan2 baik aku .. mai, naje ngan atin . Atie tkder sebb dyer tkleh nak turun . So, kami berempat sajer larh kan . Mai g belanja Pizza then kiteorg pusing2 . Sekejap jer keluar hari nie . Selalu kiteorg kuar pagi samapi petang . Hari nie ader lar dlm 3 jam an .Takper larh kan . Yng penting seronok . Kalau dengan dyorng nie memg kompem r gelak tak berhenti ! Aku memg syg korang sgt . Dari sekolah rendh kan . Luve u all larh !

lepas kiteorg keluar tue, dalam kete borak2 ar kan . Naje cakap, kenaper kalau kawan takder pun nak gaduh2 tapi biler dah kapel mesti gaduh . Aku pun tak tau nak ckp aper . Kenaper ekh ? sebb larh, ak rasa larh an , biler kawan nie kiter bebas tak terikat . Biler dah kapel nie, kiter dah terikat larh . Kadang2 pkir, mak ayah kiter pun tak macam tue tapi pasangan kiter pulak beriya2 kan .Tapi bagi aku larh, tak semua orang cm tue an . Setiap orang ader cara sendiri nak bercintan nie kan :D

aku ? tak men larh romantik2 nie, manjer2 nie . Takleh terima r sekrg . Tah naper tah . Sory larh yer kalau pikir kolot ker aper ker.. Not my taste larh camtue . Aku lagi suker biasa2 jer . Relax jer larh an . Taknak r 24jam asyik bermesej jer . Yang perlu2 jer dah . Hurm yang palinmg paling penting HATI an ! Keikhlasan dalam hati, yang penting SAYANG tue kan . Boleh tak macam tue . Aku lagi suker camtue . Aku taknak lebih2 sebb aku RIMAS kot ! Tapi hati sayang .
*ok,termasuk dalam diri pulak an .

lepas tue kan aku ader satu bender lagi aku tak paham . Aku rasa ramai lagi kot orang yang pernh melalui ni . Biler pasangn kiter mesti cakap , 'Yer r , kawan lagi penting dari sayer kan. '
Perlu ker nak cakap macam tue . Tah per2 an . Klau nk dbndgnkan dengan kawan2 baik aku, memg larh kawan2 baik aku lagi penting . Dari kecik kot bersama . Then biler dh ader kapel nak pentingkn pakwe kiter ? Owh, TIDAK SAME SEKALI ! Sory larh yer . Sayer tak kawin lagi untuk mengutamakn awak . Nanti biler dah kawin memg awak larh yg no1. Sabar k !

Tue aku cakap semua orang ader prinsip masing2, kalau nak cari sumone yang satu kepala ngan kiter, susah larh . Kene buat audition dulu . hehehehe . Conclusion ? better single or double ?
Acha cakap 'BERDUA LEBIH BAIK'. So, pkir2kan dan selamat beramal ! :D

No comments: