Tuesday, February 22, 2011

undi ??

saperr dak uitm kt sini ?? angkt tangan !!
ok . kalau dak uitm mesti tau an hari nie pergi mengundi !
aku nak ceriter dua situasi kat sini .

1. undi dan mengenali orang yang diundi .
2. undi tapi tak kenal pun saper yg diundinyer tue .

ak dah nak second year dekt uitm s.alam nie, dengn bangganyer
mengatakan aku tak pernah pun TAK mengundi taw !
ceh~ berlagak kot !
tapi nak cakap nie, aku ngundi2 tpi sorg pun aku tk kenal saper yg aku ngundi tue !
hahahaha
yang aku tau, pergi jer kt komputer tue ..
masuk id number ..
masuk pasword ...
pastue kuar larh muka yg familiar kuar
(familiar sebb dh setiap sudut tepmpng jer muke dyorg !)
pastue aku tgk jer satu2 muka dyorg ...
mulakn lah pengundian !
''ha..nie ok kot..aper lagi [X]''

tapi betol larh .. ak mmg tk kenal ..
dulu kalau dekt cawangan mesti kenal org2 yg kiter nak ngundi tue ..
dekt sini, MANIFESTO dyorg pun tah biler r berlaku .
aku tau2 tdi, hari nie mengundi weh !
memg tak tau langsng..
siap cakap ..
''weh, hari nie ngundi ea ?''
hahahaha

so, kepada yg aku ngundi tadi...[undi rahsia]
nasib larh korg sebb tgn aku gerk nak [X] korg ..
kalau menang ? Alhamdulillah .
kalau kalah ? Padan larh muka ! hahaha
cuber lagi k !
Majulah Sukan Untuk Negara !!
;D

kiteorg maner men kertas2 dah ..
pangkah guner MOUSE jer taw ! ;p

2 comments:

cik mimi ridza said...

haha.same la.hari nie uitm cawangan pon ade mengundi gak...
nama je cawangan tue kecik..tapi tak bape knl pon sape candidate tue.
tak mesra alam betul la mereka nie.huhuhu...

*uitm punye hari mengundi mcm tak meriah je kan?huuu

...chu-are... said...

rasanyer sumer uitm hari nie ngundi an ??
tak baper kenal ? kire ader r sikit2 kenal an .. hehehe
kiter sepatah haram pun tk kenal ! ;p

hari mengundi meriah ker ?? hehe2