Saturday, March 12, 2011

my own .

dunia sekarang larh kalau tengok kapel2 sekarng life dah macam suami isteri ..
aku bukan nak cakap kehidupan dyorng tapi layak ker hubungan yang tiada ikatan nie dipanggil hubungan suami isteri ??
chu r! aku pun tak paham aperkah maksd yang aku nak sampaikan sbenarnyer .. hahahaha
macam nie ea ..

biler kapel ?
kalau boleh nak pergi maner2 pun semua nak cakap ..
makan cakap ..
minum cakap ..
g kuar cakap ..
nak g berak pun cakap ker ?? :p
kalau boleh hampir semua benda larh nak cakap .
tak paham tol . kalah suami kan ??
tak rimas ker ?
ok . lagi satu kalau bab berkawan .
aku tak paham tol ader larh sekerat2 jenis lelaki dan perempuan nie bukan main
betul menjaga tatasusila pergaulan pasangn masng2 .
kalau yg lelaki tak kasi yg perempuan kawan lelaki
kalau yg perempuan tak kasi yg laki kawan perempuan
HELLO ! baru kapel ok !
belum kawin pun kebebasan dah hilang .
tolong larh open minded sikit .

cuber korg bayng kan .
kapel yang sempoi .. open minded .. tak terlalu complicated ..
dyorg akn hapy jer !!
gembira samer2 ..
bestnyer .. teringin sangt nak macm nie punyer hubungan
sebb bagi aku, hubungn kapel nie biarlarh bersahaja .
barularh enjoy an .

siapa aku dalam berkapel ea ?
aku tak suker complicated
aku tak suker terlalu ambil serius
aku tak suker terlalu mengongkong
eh..banyak larh lagi sampai tak tercakap ..
itu yang tak suker ..
yang suker ?
aku suker sempoi ..
aku suker relax
dan aku paling suker berserdahana .

sebb ?
kenaper sederhana tue penting ?
biarlarh yang lebih2 tue nant jadi kegembiraan dalam hubungan yg sah .
kalau sekarg kapel pun dah macam2 bagai .
aper lagi yang tinggal untuk dialam yang sah nnti .
dah tkder dah special nnti .
semua dah rasa .
biar larh dapat keredhaan DIA .

aku nie takder larh baik sgt ..
cumer aku sentiasa berdoa semoga sentiasa tidak dikawal oleh
NAFSU dan SYAITAN .
Aku memohon kepadaMU YA ALLAH .

1 comment:

cik mimi ridza said...

haha.....
sy setuju dgn anda........huu