Friday, March 18, 2011

sayer perempuan !

melihat tajuk yg tertera, aku pun tak paham aperkah yang dimaksudkan
hahahaha.
takder larh, sajer nak bercerita mengenai satu bender yang aku rasa
ramai yang tak tau walaupun kenalan2 yg rapt dengan aku ! ;p

aku ader satu hobi eh bukan hobi tapi lebih kearah 'suker tengok'
erkk..cm pelik jerlak bunyi an .. hahaha
aper larh yang ko merepek nie chu r!!

takder larh ..
kalau korang nak tau aku suker tengok wrestling !
hahahaha
alamak..tiber2 rasa macam blushing giler ~ ;p
tengok dyorg lawn jer k !
takder mksd lain2 ;p

mak ader cakap dalam banyak anak2 mak, ko paling plik ..
why ??
sebab aku minat tengok bola
sebab aku minat tengok wrestling
sebab aku minat main game sampai snggup beli PLAYSTATION
sebab aku minat tengok sukan2 lain
semua ader larh sebbnyer yg tak patut sebgai perempuan
hahahaha

tapi..............
mak cakap..
nasib bek lah ko perempuan tulen ! ;p
kalau ala2 lelaki gitu payah larh ..
mak ngn abah dulu nak anak lelaki dulu ker ??
ok ... dah tersimpang dah nie dengan tujuan asl entry nie..
hahahaha

ckp pasal wrestling nie ..
aku mmg suke giler kot !
tengok jer larh ..
kalau kat rumah, pkul 10.30 setiap hari selasa,
mesti dah tertonggoh depn tb !
itu kalau kat rumah..
kalau dekt U ?
YOUTUBE larh aper lagi ! memg tiap minggu kot !
ok . ak pun tak tau kenaper aku mint sgt .
kadang2 sampai emotional kot tengok .
hahahahah
tue larh paling tk boleh blah .
yang menjadi paling 'tah per2 jer'..
aku jer yg layn sumer2 nie ..
adik2 lelaki pun tk layn weh !!!

agak2 korang kenal tak dyorg2 nie ?? :P
nie larh antara yg femes sekrg dekt wrestling .

randy orton

john cena

The Rock come back !

paling jahat sekrg !
The Nexus

yang paling comel !
'Rey Mysterio'

agak2 ader tak org pendng aku lain lepas bacer entry nie ??
tak kisah sebb just mengisis masa lapang ! hahaha

1 comment:

cik mimi ridza said...

hahaha...comelnyee!!=))