Sunday, March 6, 2011

semalam .. tiber teringat kat sumer kawan yg berada di suatu tempat yg aku rasa tak payah larh aku cakap dekt sini ekh .. sorang demi sorang pergi dari hidup aku .. wahhh .. ayat nak sedih jer .. hahahaha .. memg sedih pun tapiiiiiiiiiii .......... itu larh yg perlu diterima sekarang nie ! keep smiling larh chu r ;) tapi mungkin ader sesetengah dari dyorg akan cakap ...

'chu r nie aper2 larh .. kiteorg bz larh ...'
bz ?? semua bz an .. tak harapkan banyak pun ..
atleast ..
'chu r sihat x ??'

eh..korang pernah tak bayangkan .. seseorang yang kiter sayang atau yang kiter kenal akan pergi untuk tinggalkan kiter selamenyer ? cuber larh macam nie ekh ... aku guna name yang terdekat jer .. namer aku ..tiber2 korg dapt calling or mesej yang cakap ..

'ini family chu r.. chu r dah takder ..'

agak2 larh an aper yg korang akan rasa an ? hurmmm...dalam hidup aku sekarang, senang jer kiter akan rasa menghargai seseorang yang kiter kenal walaupun kiter sebenarnyer takder larh rapat dengan dyer .. korg pikir TUHAN tue biler2 jer boleh ambik nyawa dyer ... mungkin sekarang..mungkin seminit lepas tue dan mungkin sehari dari sekrang .. korng agak2 dapat tak terima hakikat tue nant ?? kalau aku mesti terpikir camniee ...

'kalau larh semalam aku telefon dyer'
'kalau larh semalam aku boleh dengar suara dyer untuk terakhir'
'kalau larh semalam aku ..............................'
whatever words u want to say, its too late ...

dan akhirnyer korang hanyer akan dapat lihat tubuh yang takder nyawa dah korang nak bercakap nnti .. semua tue dh lambat an .. kenaper biler aku tanyer ...

'kenaper ko dah lamer tak mesej'
mesti akan cakap..
'bz larh...alar..macm tk paham aku jer...'

biler aku call...
'lecture dh masuk kelas larh'
aku tunggu ko kot call aku balik... takpun mesej aku balik ...
tapi tak der ..
takkan aku nak terhegeh2 pulak biler org dh tknak ..

semalam mesej dyer .. cakap aku rasa nak buang jer semua bnder yg ader dekat sane termasuk larh namer2 yg aku kenal dekt saner tapi .. korang tak tau dalam hati aku nie selalu jer rindu ingt kt korg .. tapi kalau aku jer yg rasa cmtue..tak kemane an .. macam kiter nie just nothing an.. so, decide from today ... no more call from me and no more mesej from me ... macam nak tukar no jer jgk tapi tgh berusaha kearah tue .. btw.. aku taw tkkn ader diantara korg yg akn bacer entry aku nie sebb tue ak berani nk tulis .. btw korg .. semoga berjaya di maner2 nnti .. wish u all lucks :)



2 comments:

black heart said...

like this s0 much babe.. i feel the same 2..

...chu-are... said...

like but sad right :(