Saturday, May 7, 2011

baru nak ingat .

dah sorang2 baru nak ingat aku an.
baru nak mesej.
baru nak call.
kalau tak dulu time ko dikelilingi dengan kawan2,
mesej satu sen pun tak boleh nak bagi .
call lagi larh .
kalau mesej pun macam ibarat kucing nak naik basikal tak naik2 .
touching ?
mesti !
sedih ?
dah lali .
aku dah tak kisah dengan semua sekarang nie
yang penting pandai larh ko nak happykan diri kau ok .
so, aku ? aku rasa tak payah contact terus pun tak per .
TERASA ? tertanam2 jauh dalam hati nie .
kalau nak cungkil balik, tak dapat cari lar der .
perghhh ! ayat aku macam marah giler kan ?
UNFORTUNATELY, YES !
sekian ~

No comments: