Tuesday, May 10, 2011

karat kalah besi lamer !

ayu raudhah

korang2... ingat lagi tak belajar sains dulu mase sek. rendah ker men. aku
pun dah tak ingat... tapi korang ingat tak, macam maner besi boleh berkarat ?
setahu yang aku ingat, besi berkarat sebab dengan adernyer air dan udara .
so, besi tue berkarat larh . Ak pn tak ingat sangt sebb dh lamer mengglkn SAINS.
eh, bkn tue nak cakap. hahahaha . nie nak cakap pasl rambut minah kt ats nie.
eh, bkn minah r .. dah PUAN kot . pergh ! sekali aku bukk BEAUTIFULNARA .
giler perang ! kalah besi buruk dah .. nie mesti rambut dyer terus terang
mengalami kelebihan dalam udara dan air . ooppz ! hehehehe
udara dah terng2 ar.. yg air tue.. takkn kot berendam jer rmbut tue an .

ok, bukan nak cakap aper. PUAN nie pun tak der der cari gaduh dengn aku .
tapi ialah, kalau dh kawin kan, syurga di bwh tapak kaki suami.
so, dosa isteri kalau tak ditegur, suami akan dapat .
tegur2 larh sikit an2 . eh, zaquan pun pkai rntai !
boleh ker laki pkai rantai ??
hurmmm...pandai2 ar korang buat conclusion .

tanggapan pertama ak kalau nampk org rmbut perang nie .
''DYER NIE SEMBAHYANG TAK ? ''
mmg larh org cakap ..
''..alaaa.......org pkai tudung tue entah solat ker takk....''
''alaaaa...tak semestinyer yg rambut hitm semua solat...''
yer.. mmg r tak dinafikan tapi kalau keadaan yg macam nie terus terang
nampk kan ..... mesti larh org terus pkir negatif .
tapi....takper larh..tue antara dyer dgn TUHAN kan ..
so.... kiter ambik keadaan2 sekeliling nie..
jadi pedoman untuk kiter k
dunia2 jgk, akhirat jgn luper ;)

No comments: