Sunday, May 1, 2011

kene buang NEGARA !


jangan tutup !! betol2..korg ader dekt blog ak ha.. nie bkn fanpage saper2 .. tambh2 lagi yg menggeli2kan nie .. hahahaha.. tkder r... ak nie ha dh lamer kot tk update blog tapi biler tngok mereka2 ini terus rasa mcm nak update blog ! hahahaha . terima kasih bagi inspirasi ;p
korng pernah dengr K-POP tak ? of course larh an .. yg tk minat korea pun taw K-POP tue aper.. takder ar..ader makhluk TUHAN nie yg kalau bukk IC dyer bernegrakan MALAYSIA . tak cayer? korg g tgk surat beranak dyer..siap bgi taw tempat lagi taw ! hahaha. aper aku merepek nie..eh, nie ha.. ade group yg digelar GULA-GULA aka WONDERGURL ngn 24:7 aka SUPER JUNIOR . satu jer respon aku ....
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwww !!!!
sumpah aku nak pergi bilik air MUNTAH ! eh, tolong larh nak tiru2 artis KOREA nie.. yer pun kau tu obses sgt dengn korea tolong larh phm2 sikit..ko tue duk merempat kt ner . len r kot merempat kat saner yer r ko blh wt cmtue . aku bukn aper tk pyh nak tiru identiti org... eeee... korg tgk gmbr2 dyorg nie ha...nie baru sikit taw aku letak .banyk lagi kot ! korg layn dulu gmbr2 nie ...
bajet comel lar gaknyer !

nie lagi tak leh blah ! macam org tak bertamdun jer !

eeeeeeeeeeee !! geli aku !!!

nie perempuan nyer ha . macam s****l tak ?
sumpah ! annoying !
perkataan nie bkn aku ckp tapi ader r mamat tue..aku copy paste jer..hahaha

ha..kalau korg nak taw, dh ader dh fanpage dyorg....
kalau nak like g lar ea ! hahahaha
tapi...ader gak satu page anti dyorg cuber klik ...

hahahaha..kelakar aku bacer komen2 dyorg..
pastue aku siasat r gak aper kah bender2 mereka ini ..
yng ramai tak suker tue sebb yg perempuan nie miskin2
miskin2 aka tak cukup kain nak beli ....
hahahaha
seksi kot !
pastue masng2 macm germ lah..namer ISLAM kot !
ader r ckp dyorg nie bkn ISLAM tapi dyorg check2 sumer namer
siap ader BINTI !
dah tue..yg perempuan2 nie bljar kt UiTM lak tue..
eeee...bwt malu aku jer !!!!!

so, secara keseluruhan !
1. annoying !
2. berbaldi2 muntah !
3. eee...bajet hot ! padahal macam HARAM jer !
4. aku tak suker dan benci !
FULLSTOP.

BUANG NEGARA .

No comments: