Monday, May 2, 2011

SERU larh sgt !


ok. inilah yang dinamakan pengalaman .
seumur hidup kot tak pernah2 jadi macam nie..
padahal aku paling suker tgk wayang kot !
nak dijadikan cerite semalam lepas maghrib adalah sorng makcik
ajak tengok wayang .. *ayat cam touching jer an ;p
hahahaha
then, jage hati r nie.. hehehe
ok, set ! wayang ! im coming !
so...sayer, aida, shafa dengan eli pergi r menuju ke JJ BKT RAJA.
taw tak ? takyh taw ! ;p
alar dekt s.alam jer r...dekt2 dengan uitm nie .
pergi larh..sampai jer saner dah park sumer ...
terus r g cinema tue .
sekali ! bapak r ramai nyer umat !
beratur r ...
then tgk2 citer aper nak tgk...
first tue masing2 nak tengok citer penunggu istana .
pastue tgk bwk2 sikit, ader citer seru pulak.
sudah.. nak tgk yg mner ?
aku pun ckp larh...tkper r tnyer org counter tue nnt .
smpai jer kat dak tue .
tnyer r..
'dik..citer maner r best..seru ker penunggu istana ?'
dyer boleh jwb...
'maaf larh, sayer tk tgk citer melayu !'
hahahahaha
ambik ko ! padan muka !
pastue dyer ckp r..
'tapi kawn2 ckp seru lagi best.'
kiteorg pun aper g...
ha, SERU larh !
dh r ambik sit tak mcm depn lak an..
aku larh tue ! hahaha
yer r belkng ner best !
10 minit citer bermula, aku dengan eli dh pening+loya !
korg pernh tgk citer kuarantin tak ???
ha, cmtue r citernyer ! cumer kuarantin tue dlm rumah
yng ni dalam hutan .
gambr dyer tk statik .
bergoyng2 sebb pkai kamera yg org pegng ..
so, berpusing2 !! perghhh ! aku aper g..
eli, jum g toilet ! chu r dh tk tahan !
pergi r toilet ! aku nie sumpah nak muntah kot .
tak pernh seumur hidup g tgk wayng rasa loya nk muntah .
giler per?? aku r tue.. hahaha
lamer r gak kiteorg kt luar panggung ..
then eli ckp masuk jer larh chu r..
rm 14 tue !
masuk then kiteorg duk tmpt seat couple !
bapak best seat tue ! memg best ! tk tipu !
hahahahaha
best2 pun, aku nie dah macam nak mati jer rasa .
pastue ader satu tahap, aku berlari g bilik air !
aper g...samue kuar !
macam org aper dh aku masa tue.
giler r..
memg tk larat kot .
dh kuar smer tue kire ok r an..
loya dh tkder .
pastu satu maslh lagi timbul.
perut aku sakit giler !
GASTRIK kot .
pergh, TUHAN jer taw mcam maner aku rasa.
aku nie dh r aku srg jer reti bwk kete .
saper r nk bwk kete nie .
aku gghkan ar diri bwk kete .
terus g McD sebb stdy kt saner .
sampai Mcd, aku ckp kt dyorg jom g mkn sbb pert mcm dh lain jer an
g r makan kt kedai then lpas makn tue, YA ALLAH !
aku bergelut dengan kesakitan dalam kete !
sakit giler !
sumpah, taubat aku weh !
dyorg tgk aku pun kesian gaknye.. hahahaha
pastue eli ckp r, jom r g klinik .
kawan eli bwk kete.
aku pun, ok2 jom r ! tak tahan nyer pasl an .
singgh 7E beli pil chikiteot . betol ker aku eja ? hahahaha
makan r... lega sikit aku rasa tapi perut still menyerang lagi .
dyorg gigh mencari klinik. aku tk taw r maner dyorg bawk
sebb aku nie sakit giler kt blkng !
yg aku taw eli kejut ckp dh sampai .
kompem jer g klinik tue, sekali org tue ckp..
'nie klinik bersalin !'
hahahahahaha
time tue memg r tk lawk tpi bler ingt balik KELAKAR !
hahahaha
then aku ckp r eli nie kt maner ?
korg taw kt ner ?
kt klang ! giler jauh mencari klinik disbbkn aku !
hahahaha
terima kasih kamu :)
then aku ckp r tkper r eli, chu r ok kot. balik r ....
itu r citer nyer pasl kish semalam aku !
tk dpt per2 kot...
tpi tkper, semua der hikmah :)
btw, kepada kawn2 ssayer semlm !!
terima kasih daun keladi,
harap2 kiter leh pergi lagi !
hahahaha

so, its all about experience . :)


citer dyer sebenrnyer ngeri kot !
serius takut !
kalau korg tahan kepala korg tue, g r tgk !
:D





No comments: