Wednesday, June 15, 2011

attention !

takder bender pun. hahahaha. kene tipu ! ;p ha ! nie semua org mesti sibuk pasl keptsn jumaat nie an ? ak ? haram ! peduli aper ! hahaha . sebb ? intersesi nie ? dh nk final dah. biler2 ?? minggu depan hari selasa ! yeayyyy ! pastu cutiii !!bye2 UiTM ! ;D

kehidupan sekarang ? penuh dgn dugaan dan pancaroba ! ceh2. betul larh . and, last night tiber2 mengalirkan air mata yg begitu dasyat ! ak rase cukup larh satu rumah yg tkder bekalan air ! hahaha. tapi mak pun pnah cakap.. '' syuhada nie kalau ader dugaan sikit pun memg tk boleh nak handle '' yer kot. kenaper ekh ? so, first aku memg ngaku aku tak matured langsng sekrg nie ! so, bab2 maslh nie selalu pkir bnder bodoh jer jln penyelesaiannyer . WTH ! see.. mencarut pun dh pndai. dulu sayer bersih taw dri semua nie. hahahaha .

then semalam one of my bestie sampai ckp..''ko nie chu r mcm dh tkder iman'' astaghfirullah . jauhkan larh. sejahat aku nie an. aku ingt DIA lagi. dan aku boleh mengucap lagi. and one of my bestie lagi sorg tue cakap.. '' kau nie, penat dah aku cakap dgn kau nie...'' so ?? yupp ego aku tinggi kan ? sesensetif hati aku, ngan tak matured langsung nie, satu jer yg mengatasi semua nie.
EGO . ego aku tggi. tue aku taw. knaper tah ? dulu tkder pun. sebb dh ramai sgt kot yg selalu pijak kepala ak nie ? baik sgt pn slh, jaht lgi r slh an . so ?? WHATEVER ! GTH !

wink~dah larh, aku nak bukak buku baru hari nie ! macam maner keadaan buku aku tue nnt ? ikut peredaran mase. insyaAllah semuanyer akn kembali normal balik . hati aku ? biar aku jer yg memahami sekrg nie . so u all !! peaceeeee yoowww !! ;) assalammualaikum !