Friday, June 3, 2011

hackers !


wassup2~ ;) kembali dengan entry hari nie ! aku nak citer pasl hacker malaysia yang terkenal sekarang . RILEKSCREW ! pernh dgr tak ? dyorg nie hacker facebook tapi bukan yg biasa2 nyer tapi hack industri hiburan punyer facebook . habis kot fb dyorg kene hack . tapi, setelah aku siasat siapa kah mereka nie, aku rase tujuan dyorg adalah untuk menyelamatkan sistem security yg lemah dekat malaysia nie . namun begitu, mungkin cara mereka salah kot. mungkinkah mereka ini adalah mereka yg telah disisihkan kelbhan dyorg ? itu aku tak taw larh an . banyak bnder nk citer nie tapi satu2 k chu-r . First sekali aku perkenalkan mereka ini. setahu yg aku tngk r dekt fb, mereka ni terdiri daripade beberapa org yg aku sendiri tak taw saper. yer r takkn dyorg nk tunjuk muka an . ini matlamat group dyorg .


cool tak ~
*aku macam menyokong jer dyorg an .
hahahaha [sikit ar ;p]

ini MAIN PAGE DYORANG .
ha, saper nak kenal2 ngn dyorg g r sini sebb dyorg selalu on9 ;)

seterusnyer...
ini beberapa crew dyorg yg aku dapt detect .
kalau korang nak ! ;p


next ! setelah rmai yg kondem mereka nie, maka mereka
mewujudkan piagram mereka . siler lah bacer !



so, biler aku menghayati betul2 mungkin ader benar r an .
tapi macam aku ckp kt atas, mungkin care dyer salah .

tapi aku salut satu bender dgn dyorg . sebb dyorg memg dh membuktikan
yang memg FACEBOOK nie seng sgt di HACK. kenaper ?
korang pernah dgr page Oh! Media FM ?
ok, nie aku citer satu2 .
page nie dulu pernah di hack oleh CREW2 dyorg .
then, kalau korg bacer piawaian dyorg tue an,
dyorg ader ckp yg page dyorg hack akn diberikan semua dekt owner .
sebb dorg hanyer nak bgi kesedaran jer kepade mereka .
so, berbalik citer tadi an .
lepas dyorg hack page Oh! Media nie, dyorg serh larh balik an.
pastue nk dijadikan citer HACKER dari INDONESIA rampas !

*nie mase dyorg hack page abby. hehe

giler tak ? macam maner boleh jadi cmtue an ?
cuber korg bukk link nie dulu,
aku rase nak maki hamun jer kot !
dyorg cakap macam2 pasl malaysia .
memg sgt siot!
sumpah ! biler dgr negara sendiri diperkotak-katikkn oleh mereka .
tapi kiter tak leh wat per2 an.
tapi ............... mereka jgk larh yg akn berjuang .
RileksCrew nie .
walaupun ramai giler yg maki2 dyorg nie tapi semua mntk tlong dyorg
lawn HACKER INDONN tue ha ! .

*nie mase dyorang ishtiharkan 'WAR' dyorang
b***s**t

*apabile RileksCrew akn melancarkan serangan mereka !

*tgk INDON tu ! grrr geram aku !
RileksCrew go2 !!
belasah jer indon tue !

ok sumer. tue larh aper yg aku hendak bebelkan dari malam tdi
tapi ngntuk sgt dah .
so sumer, aku rase mcm nak jdi penyokong RileksCrew je nie.
hahaha .*yg positif jer aku amek dri dyorg ! ;)

No comments: