Thursday, December 29, 2011

kawan saye :)

ok. nak dijadikan cerita, lepas sem 2 aku mmg independent.
kelas pun dh lain2 dri kelas yg asal.
dgn dak2 kelas pn tk rapat sgt.
paling rapat sekali ngn aida.
now ?
mase intersesi aku ter'rapat' dengan anis.
hahahaha. ter ok ;p
then naik jer sem, memg whole class dgn anis.
so, Alhamdulillah ade kawan :)
kiteorg ade jer kelas dgn dak2 kelas asl tpi beberapa jer larh.
selain anis dgn kak dini jugak.

so, aku nak citer pasal dak dua-org nie larh.
hahaha .
kalau nak diikutkn, dyorg nie aku rase lg matang dri aku
why3 ?
sebab dyorg nie layan jer perangai aku ha.
kalau wt asngmnt, aku mesti org yg last sekali smpai.
ade jer alasn kau kan chu-r.
tak mandi larh
nak makan larh
terlajak tido larh
hahaha
tapi dyorg tk pernh sekali pun merungut.
dan aku rase kebnykn keje pun bnyk kak dini dgn anis buat
lepas tue biler in group tue aku larh pling ngada2 ! kan ?
hehehe.
hurmm .. kak dini dah rase mcm akk sendiri dah :)
anis pulak dah rase mcm kawn lame jer :)
keje group dgn dyorg tk pernh rase tensyen.
ader ar rase tensyen tue tpi biler buat asngmnt yg tk mnjdi.
hahahaha


*love both of u*
^_^

No comments: