Thursday, December 1, 2011

real bestie :D

assalammualikum semua.. lamer tak update blog
sory larh.. memg tkder mood !
*bajet cam ade org bacer kan ;p

bukan cmtue
perlukan beberapa hari untuk tenangkan hati
sekarang ? masih sayu tapi aku cuber kuatkan hati
macam maner ?
dgn kawan2 ..
dyorg yg blh buat gelak sekarang .

now, nak cakap bestie aku yg dari kecik lagi .
dari sekolah rendah, sebelum matang lagi
mereka jugak teman permainan
teman gaduh
yer..aku pun tak sngka persahbtn kteorg jauh sekali
ini kawan sejati. dan aku harap :)

ok. kalau nak ikutkn walaupun kiteorg dh kawan lbh 10 thun
tapi aku yakin kiteorg tkpernh kongsi hal2 peribadi
betol kan ?? jarang kan ??
style kiteorg, jumper, borak2, ketawa sampai mngis.
bukan kah tue yg blh buat kiter gmbra sgt kan :)

itu lah kami .
dyorg yg selalu buat aku gelak.
one of my bestie is my roomate now
dyer mmg tak taw aper mslh aku sekrg
tapi ..
dyer larh buat aku gelak tiap hari
dgn lawak2 ngek-ngok dyer tue. hehehehe
tkper larh. kalau itu yg mampu buat aku semngt blik

Ya Allah ..
takder saper taw sebnr2 ddlm hati nie.
sampai hri ni, dh beberpa org ak crite
tapi .. takder satu pun yg dpt gembirakan hati blik
dapt pun kejap .
tapi nak buat cm maner kn ?
tak semua org akn phm kiter.
so, solution yg biase ak buat.
diam. senyap. simpan.
:)

sedangkan org yg pling kiter syg blh bwt kte mngis
ni kan yg di skeliling kiter .
tabah yer chu-r
semua nie dugaan .

inilah bestie sayer.
syg korang sgt



No comments: