Monday, January 23, 2012

aku nak cakap sikit.

aku malas ar nak cakap dengan korang.
semua anggap macam aku salah jer.
muka macam muka #$%^&* jer.
korang ingat korang bagus ??
bagus sangat sampai nak buat macam tue ?
baru takat bape hari aku dekat rumah nie, bru nk rase dudk kat rumah.
buat mcm tue pulak.
korang bagus sgt larh ea ??
muka macam muka sial jer.
ambik kau ! dulu korang duk sekolah dulu, 6bulan aku kt rumah weh.
makan minum kau, baju kau semua aku buat. ade aku cakap ??
ade aku cakap ker weh ?
ini tak sampai seminggu aku kt rumah nie, perangai korang mengalhkn #$%^&
aku diam, tapi dalam hati memng menyumph larh.
aku mls nk gdh ngn korang. lebih baik aku cakap dekt sini
dari aku dok maki2 gaduh2 ngn korang.
masing2 bajet bagus jer kan.

*silent !

No comments: