Saturday, January 21, 2012

:)


manusia pernah berkata, biler kiter berkawan baik dengan kawan lelaki, mustahil kiter takkan ade rase perasaan lebih dekat dyer walaupun sikit jer. tol tak ? tol2 ! hehehe

so..korang mcm maner ? aku ? oppzzz ! no komen~ lalalalala . aku rase better berkawan. kalau ader rase mcm suke pun kan, buat tak taw jer. sebb percaye larh klau kiter luahkan bnde tue dan bende tu tk jadi mcm diharapkan, kite akn hilang dyer sebgai seorang kawan :') happen to me now. dan biler korang cuber untuk jadi kawan balik kan, agak sush nak buat. ok. so, kawan dan diam ! hahahaha

No comments: