Wednesday, January 11, 2012

i have !

Dear awak ..

Tuhan mungkin temukan kite untuk berkawan
tapi Tuhan juga terbitkan perasaan yg kite sendiri tak duga
dan Tuhan juga duga kite dgn hubungan yg kiter sndiri tak sangka

Dulu awak mungkin pernah tinggalkan saye macam tue jer
Tuhan mungkin dah tunjuk yg kite mungkin tak boleh same
Saat saye nak lupe kan awak, awak muncul balik
Tuhan sekali lagi duga kite

Sekarang, biar saye yg tinggalkan awak ok ?
saye bukan nak balas dendam .
tapi saye nak awak tau, saye buat ni untuk tidak bebankan awak
dan sekali lagi untuk serahkan semua yg patut awak bagi untuk dia

Mungkin kite akn sentiase terserempak
kite akan biasa ok
cumer untuk lebih dari kawan itu takkan ade

you.. i have to do
saye taw bnyk kali dh ckp mcm nie
but, for now . im serious

saat saye tulis ni,
saye menangis dan saye dh bersedia untuk semua ni

awak..
doa saye akn sentiase ade untuk awak.
hepy always. jage diri elok2.
dan doakan saye jgk selalu .

yang ikhlas
...............



No comments: