Tuesday, March 27, 2012

:')

Assalammualaikum :)

tiber2 rase mcm nak tulis sumething . sebab ? takde sape nak citer . pendam je . ceh2 .. hehehe
betol larh . kembali kepada blog kalau tkde sape yg nk citer . macam mane nk citer sesuatu yg tk sepatotnye aku citer. eh , hahaha . tak tahan dah nak tanggung . can i just write in this blog ? kalau
sesiapa yg rase annoying, sile OFF ok :)

aku nak cakap pasal kau ! kau larh sape lagi . GOD, aku rindu kau giler ! sgt rindu . kenape kau boleh buat dekk jer . diam jer . sikit pn tk ckp aper, sikit pun tk ckp per2 . ape nie ? something wrong ? anything wrong ? yeahh . kite slh. aku taw. tp jgn larh terus hilang cmtue jer. atleast give a reason . can you ? DAMN ! perasaan yg aku rase mati bgun semula pn tk hilng kau taw !

huhhhh .. hurmmm .. tahan jer . tpi aku rase nie dh thap maximum . akn aku nangis ker ? entah . hehehe . aishhhh . hri nie lak sepanjng hri dok pikir kau . SUMPAH ! tah naper tah. tdi dok jalan2 ngn kawan aku un dok pikir kau . dan2 dyer lak tnyer pasl kau. cm taw2 jer .

EVERYTHING HAPPEN IN OUR LIFE HAS A REASON .
keep it chu-r . bersabar. mesti ade hikmah semua nie .

:)

No comments: