Tuesday, April 3, 2012

aku nak kawin.


aku nak kawin boleh ? *gatal + garu2 *
hahahaha .
sengal ! sekrng trend org kawin muda kan . so, tibe2 rase cmtue lak -__-
bukan aku jer lahh, dak2 kelas aku un same kot ! hahaha
dok tiap hri tweet nak kawin [sape r tue ;p] hahaha

hari tue kuar ngan mak tibe ckap..
' mak, esok nak kawin mak cari kan lah, malas lah nk cri, serbut jer pikir..'
'eh kau nie, apesal mak lak yg nak cari, cari ar sendiri, dekt status FB kau mak tgk mcm dh ade pakwe jer .. '
terpinga aku, dalam hati aku bile pulak mak aku stalk FB aku nie . hahahaha
' mane ade mak, org tkde pakwe un lah..'
' kau kalau nk jodoh cepat g mntk makbong doa dapat jodoh..'
aku diam jer . dalam hati aku..
' mak aku nie mcm dh sedia jer nk dpt menantu, mcm dh bgi kawin jer, semua mcam lah terpikir'
hahahahaha.
ok, mak mcm dh setuju . lalalalalalala.
abah ?
tgk gambar bwh nie. korang rase dyer dh ready ? ade ciri2 atok tak ? hehehehe


suke giler gambar nie ! sweet sgt :)

3 comments:

~ ika popo ~ said...

setuju! aku pn rse mcm nk kawen..haha

...chu-are... said...

hahaha ! kan2 ! aku rase semua org dh rase mcm tue. aiyaaa. cmne ar nie. hahaha

kinn said...

alamak saya terasa! haha.
seriouly saya memang nak sangat kawen!