Thursday, July 26, 2012

Just Write.

Assalammualaikum ..
lame raseye tak update blog kan .
berbulan. malas je rase nak tulis pe. kadang2 tu dh bukak dah.
tpi atlast tutup balik .

hidup ?
baru lepas hbiskan exam untuk degree.
dan tunggu result 3.8 nie. neves lak rsenye.
mengharapkan semua ok2 jer .
praktikal ?
Alhamdulillah, tempat dh dapat. InsyaAllah start 10.9 nie.

yer, orang cakap kalau takde tempat mengadu,
mengadu yg ATAS sane.
but, bgi aku, sometimes i need a people to listen my problems .
yeah. someone .

sesiapa yg kenal aku mungkin tau yg aku nie sush nak cite mslh kat orang.
pendam, tak tahn menangis. yer. itu aku .

tapi bila aku dah cite kat orang.
yer. dyer adelah orang yg aku selesa untuk berceritakan masalah aku.
tp tak pernah pun orang yg ceritakan tu faham aku .
silap aku mungkin .

silap memilih kawan.
silap memilih orang yg ptot aku lebih sayg.
yer, aku SILAP.

No comments: