Saturday, July 28, 2012

What in My MIND .

Assalammualaikum semua ! :) (ok, bajet ade org bace blog kau)
Baru masuk umur 22 ni buatkan aku berfikiran lagi matang. Matang ker ?
Entah. hahaha. Alhamdulillah, ingatan aku untuk orang yg tak sepatotnye
makin pudar hari demi hari tp kadang2 menyerang jugak. Kalau dah
serang tu mulelah aku meroyan tak tentu pasal. hahahaha.
Mendoakan kebahgiaan dyorang adelah yg terbaik kan . Jangan Ingat !
Jagan Dikenang ! Pepatah sendiri yg perlu disemat dalam hati. PERLU !

Kadang-kadang aku fikir, kenape bile aku sayang, aku hargai, dyorang
tak balas mcm mane aku rase dekat dyorg ? Ak masih tertanye2 sehingga kini.
Mungkin aku kene hadapi hari demi hari lagi untuk dapat semua maksud disebalik
semua ni kot . hehehe. ANDAIAN ! Berputus asa itu hasutan syaitan tau tak .

MASALAH. takkan lepas dari hidup kan. Kalau kau takde masalah, kau bukan
makhluk di bumi. Sedangkan robot pun ade masalh teknikal dyer sendiri kan.
Masalah besar yg aku hadapi sekarang. Orang takkn paham. Mcm mane org
nak faham ? Kau tk bg taw org pun. Hurmm.. MARUAH. Susah nak bercerita dekat
orang kalau melibatkan peribadi. Tapi td aku dh tk tahan sgt, aku tak taw nape aku
cari Ayub. Aku msj dyer. Dyer tk reply. Then aku diam. Pkul 2 lebih td dyer baru
balas. Time tue ak dh tk leh nak cerita. Kesian Ayub. Maaf.

RIZAL. Alhamdulillah. dyer dah boleh terima. dyer dh maafkan aku. tapi aku taw
dyer tk pernah stop syg aku. Maaf Zal. BTW, kiteorg dh ok sekrang. Sebagai seorang
kawan dan mungkin seorang SAHABAT :)

Dia. Aku kalau fikir pasal dia, serius aku buntu ! ak takkn pernah faham ape
yg berlaku sbnrnyer. Then aku buat keputusan, stop berfikir.
Sebb dyer tkkn pernah fikir pasl kau chu-r. kau kene terima tu ok :)


No comments: