Sunday, August 12, 2012

:')

Assalammualaikum. Tergerak hati nak update blog hari ni. Aku selalu bile bace blog orang buat kan aku nak update blog sendiri tp selalunye, aku akn pergi butang X tu balik. Life? Sekarang duduk dekat rumah tunggu 10.9 . Practical ! tunggu practical. 3bulan. lepas practical insyaAllah ijazah dalam genggaman :)

Dua tiga hari ni aku teringat dia. Tak taw lah kenape. Tapi teringat jer. Dan aku hanye boleh mendiamkan diri. Seksa. yer, sgt seksa. Dan cara aku ? Bz kan diri dengan tgk movie, dgr lagu.
"Tak pernah kah kau sedari akulah yg kau sakiti, engkau pergi dengan janji yang telah kau ingkari, oh Tuhan tolonglah aku, hapuskan rasa cintaku, aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia" orang cakap kalau kite sush lupekan someone, dyer tue lah cinta pertama kita, cinta sejati kite kan.Entah. Aku pun tak taw. air mata darah pun tk dpt pulihkn balik keadaan ini.

Dia. Dalam otak aku selalu tertanye. " dyer ni tak ingat langsung dah ke? " entah lah. tak taw. last mesej dyer hri tu " aku harap kau faham kenape aku buat mcm ni " aku tak faham ke faham ke tak taw lah. semua tak taw.

last word.

" memang takkan mudah bagiku tuk lupakan segalanya,
aku pergi untuk kau .. "





No comments: