Wednesday, August 15, 2012

.....

Assalammualaikum :)
bertemu lagi. eh. hehehe

ape aku nak bebel lagi dalm blog nie ?
hurmm. semuanyer banyak berkisar pasal hidup sendiri lah kan.
dah duduk umah je skrg. kurang bersosial dekat luar sekarang.
maklumlah puasa kan.
hahahaha

korang nak taw tak. aku bersyukur sgt sebab aku dengan
adik2 aku dri kecik dah didalami kan dengan ilmu
agama, ape yg betul, ape yg tak .
kalau tak hari nie mesti aku dh hisap rokok, buat bende2
tak senonoh semua lah. taw kenape ? dugaan hidup
yg aku alami sekrang Ya Allah. yer, korang mungkin
lihat luaran aku mungkin gembira, tersenyum. tpi dalm hati ?
huh. takde siapa taw. tambah2 bende tu melibatkan
someone yg rapat dengan kite.

pagi2 ni buatkan aku nak maki orang, buat kurang pahala
puasa aku jer ! deyyem.

''Ya Allah, aku tak kuat sebenarnye ..''

korang, doakan aku yer :')

No comments: