Monday, August 13, 2012

Yahoo Messenger

Assalammualaikum :)
Hari ni aku nak cakap pasal Yahoo Messenger
atau name pendek dyer YM .
ak rse semua orang taw pasal nie kan
lagi pun bende nie dah lame sgt. dan aku rase
sekarang pun aorang dh jrng dh on YM nie,
Semua pkai skype je sekarang nie kan.
Dan seujurnye aku hanye ade YM je nie ha.
Skype mmg takde dn tak reti aku nak gune.
Mak aku pun ade skype. Nampak tak ketinggalannye aku .
Hahahaha.

ok. ckp pasl YM ni sebenrnyer, aku nak cite ape yg aku
alami semalam. Nak dijadikan cerite semalam dlm pkul 5 lebih
tu tah nape tgn aku gatal nak on YM. aku pun on. dan serius takde
sorang pun online. dyorg dh tk mainkot YM2 nie. hehehe
hurmm, sebenarnyer semalam aku gile serabut tensyen jer
rase. tu yg on segala2 nye lah . nak mem bz kan diri kan.
ok. lepas tue aku masuk lah room. main serbu je lah
tah mane2 room kan. pastu biaselah kan, kau berjaya jer masuk
semua buzzzzz. tah sape2 tah. aku layan ? ok. nie yg jadi.

aku pelik sgt otak lelaki nie. memg dyer tak boleh lepas pikir pasal
'itu' kan. alahh semua dh besar kan, semua taw lah. pasal open minded
lah, nak webcam sexy lah, nak cakap pasl sex lah.
''u open minded x?''
''u jomlah kite ckp pasl xxx''
banyak lah kau ! aku ? aku bukan jenis mcm tue lah. serius. nak
cari kawn yg betol2 boleh borak gile sush kt ym tue. lepas tue
baru aku taw. ade sorang mamat nie. sebelum dyer ckp bukn2
baik aku ckp dulu, ''i bukan yg opem minded taw. i tak suke semua tu''
hahaha. amek kau ! terus terng aku ckp. pastu dyer ckp sorry.
''sorry, u nie msti budak baik kan. bgusnye u. u kalau nak taw,
dlm ym nie kalau u dh msk chatting room tu u kene anggap
dyorg yg lelaki2 itu semua nak yg 'lebih-lebih'. lain
lah kalau u mmg dh kenal ngn dyer dlm ym nie contoh kawn
sekolah u ker, kawn kolej u ke. mmg lah ym nie untuk
berborak. tp kalau room tu, kebnyakan semua mcm tue. "
aku cm terkejut jgk sbb dulu2 lah time dak2 tk matang dulu slalu je
msk chatting room borak2 kosong. aku tak taw lak skrg nie
cmnie jdinyer. Patotlah semua tukar skype ea ? hahaha

so aku sekarang ? fobia nak msk chatting room. mmg tak
lah aku msuk lgi kan. nak buat skype lah. hahaha.
malas aku. ckup lah FB ngn Twitter je sekarang.

social network sekragn seronok kalau taw cra
penggunaan dyer, tp kalau dh kotor2 tue.
eeeee. geli aku ! dan aku bkn jenis perempuan yg
blh terima orang2 yg cmni nie.
berwaspada lah chu-r yer :)

tata ~

No comments: