Tuesday, November 13, 2012

aku lepaskan :')

apabila memberi hati, sayang lebih dari DIA,
sakit bile kecewa tu memang perit kan.
sbb kalau kite beri hati, sayang kite kat DIA,
kecewa tu tak munkin ade.

yer, aku mungkin diberi Tuhan perasaan yang mudah
sayang dekat orang
kesian kan dekat orang
senang memafkan orang
dan mungkin ini semua kelemahan aku bile 
orang keliling aku ambil ni untuk sakit kan aku

tapi..
bagi aku, setiap kelemahan yg Tuhan bg kat aku
itu lah yg akan aku jadikan kelebihan untuk
aku sentiasa berhati2, sentiasa bersyukur dengan
ape yg ade dengan aku sekrang.

setiap yang berlaku ade hikmahnye

kawan...
aku tak pernah tipu bile aku cakap
aku sayang kau.
aku tak pernah tipu bile aku cakap
aku ambil berat pasal kau.
aku tak pernah tipu bile aku cakap
kau kawan baik aku.

aku tak pernah mengharapkan ape2 dari kau
cume, aku nak kau sebgai kawan aku .. 
kawan yang aku anggap mcm mane aku anggap kau untk diri aku.

dan aku sebenarnye
takut untuk hilang kau sebagai kawan aku .
bile aku cakap
aku dah tknak ambil peduli pasal kau
aku dah tknk tau ape2 pasal kau
yer, aku tunggu juga tiap hari untuk kau cari aku
tpi... xde ...
aku taw aku tak boleh.
sbb aku mmg tkut nk hilang kau sbgai kawan aku .

aku nekad .
hari ni pkul 1.23 pm 13/11/2012 
aku lepaskan kau pergi kawan .
aku takkn ckp ape2.
aku takkan pakse ape2 lagi.
semoga kau gembira dengan ape yg kau buat sekarang.

dan aku
tak pernah marah
tak pernah benci

aku sentiasa doakan yg terbaik untuk kau .



1 comment:

nor zafirah nor azlan said...

ohooooooooooooiiii... hihi.. chua! aku sje nk tngalkan url bru tuk blog aku! ^^,