Monday, March 4, 2013

cakap kosong

 arghhhh ! xboleh tido. ape nak buat ni ?
Eh. esok isnin ?
dikala orang tido awal sebab esok nak kje.
Aku ?? yeayyy. xpayah risau ! hahahaha
Banyak r kau chu r ! jobless weh !
Target aku supya dapat keje seblum graduate.
Maksd aku yg official tetap lah.
Sebab ? aku part time jd cikgu math skrang.
Hehehe. Cikgu ?? wowwww !
Bile dengr anak2 murid panggil cikgu.
Balik kelas salam tgn cikgu. sebak lak rase.
But totally different bile ajar budak kecik dgn budak besar.
Nk jdikan dyorg pndai bukn sng taw.
Perlu kekuatan mental dan fizikal. hehehe
Takpe. pengalamn dan plng pntng enjoy bekerje :)
Btw, still waiting for the good news.
InsyaAllah, ade rezeki kan. still tnggu result dari
Cyberjaya. doa bebnyak kan :) rezeki Allah tu luas.
Pasti ade untuk kite hamba Dia ni.
Doakan ye kengkawan !!
Owhhh. gudluck yg start kelas untk Master esok !
Sesungguhnye aku rindu gile nak study lagi.
InsyaAllah. nak jugak nanti.
So, boleh tido lah ni ?? hehe
Nyte everybody :)

No comments: