Monday, October 28, 2013

.

Assalammualaikum J


Ha... Ape nak cakap sekarang?
Adekah mengarang ikut suke suki jari jemari aku ni.
Atau pun otak aku yang banyak bende nak cerite sebenarnye.
Ape tujuan aku sebenarnye buat blog ni?
Nak hiburkan hati atau pun ikut trend orang yang nak ade blog.
Aku pun tak pasti.
Tapi bg korang, ape function blog ni?
Stalk orang kan?? Hahahaha.

Bagi yang kenal aku boleh tak cakap aku ni macam mane ?
Sebab selama aku hidup dalam diri aku ni. Dah 23tahun dah,
Sampai sekarang aku tak boleh nak describe aku ni macam mane.
So, aku kene orang cakap dekat aku, aku ni jenis macam mane.

Aku konfius sebenarnye. Sebab aku ni terlalu baik ker ?
Senang sangat nak maafkan orang.
Senang sangat lupakan ape yang orang buat dekat aku.
Tapi sebenarnye jugak, aku tak taw nak cakap ape.

Adekah aku pasrah dengan semua yang berlaku ?
Haih.



No comments: