Wednesday, February 26, 2014

Masa yang tentukan.

Jodoh ?
We have to believe our Jodoh right ?
Macam yang aku rase sekarang.
Kalau ada, adalah.
Sebab ? Banyak macam mane pun ak buang perasaan ni, mesti dia akan datang balik.
Macam mane aku cube buang dia dari hidup aku, mesti aku akan cari balik.
Dan akhirnya ? Aku hanye biarkan. Let it go with time.

Sejak2 ni aku rase aku macam tak berapa nak layan dia. Aku tak taw lah dia perasan ke tak.
Tapi aku rase dia rase cume ak faham sgt perangai dia. Dia jenis up to you.
Dia cakap dia tahu apa yang aku rase dekat dia. I hope you mean it.
Whatever happen to me, I just want you to know, I LOVE you.

Yes. You r my first love. Now, I admit it .
Kalau dulu, aku banyak kali fikir pasal bende ni. Betul ke First Love ?
Macam mane First Love ni ?
Urmmm, nak cakap atau terangkan memang tak boleh.
You have to feel it until you know, yes ! this is my First Love.

Kenangan ? Terlalu banyak. Sangat.
Sampaikan apa yang kita buat seharian dalam hidup kita, mesti ada terselit kenangan tu kan.

Cuma satu bende sekarang yang aku kene terima.

Dia bukan untuk aku. J

No comments: