Thursday, July 10, 2014

NO TITLE

Perasaan ?
Kecewa kekadang sampai boleh menangis.
Ntah pe2 rase. Tapi bile macam ni, yer, aku sayang kau. Bende itu pasti.

Eh. Aku ni dah kenape ? Hahahaha.
Tetibe ber Blog balik nak sedih2 kan.
Sebab tak tau nak cakap dekat sape.
Jarang citer kat orang pasal hal hati dan peribadi ni.
Dekat family apetah lagi.

Diri sendiri yang sakit, diri sendiri yang menangis.
Diri sendiri yang kecewa, diri sendiri yang terluka.
Diri sendiri yang putus asa, diri sendiri yang naikkan semangat balik.
Itulah aku.

Banyak kali dah cakap dekat diri sendiri.
" Syuhada, move on. Jangan lukakan hati kau balik "
Tapi aku move on kejap jer. Pastu buat balik.
Motif ? Sebab aku sayang kau. Sebab tu aku tak putus asa.

Haih. Merepek dah semua ni kan.

Jadi, Ape perlu di buat ?
Macam ni lah Syuhada. Sila baca ayat di bawah...

Bile terlalu memberi sayang kepada manusia dan tiada apa balasan untuk itu, maka kecewa lah jadinya.
Kenapa tidak memberi sayang kepada Allah yang semestinya ada balasan untuk itu.


No comments: